piątek, 26 grudnia 2014

P90X3 wersja CLASSIC

P90X3 CLASSIC

Program treningowy jest podzielony na różne warianty w zależności jakie efekty chcemy uzyskać. Na początek wybrałem wersję klasyczną czyli ogólnie mówiąc ogólnorozwojową :) Jest to mix treningów cardio [spalanie tłuszczu] i treningów nazwijmy to siłowych [podciąganie się, pompki, hantle]


Na obrazku na przecięciu dni tygodnia [kolumny] z tygodniami [wiersze] widnieją nazwy treningów do wykonania.

*** Rozkład jazdy na pierwsze 3 tygodnie ***
  • Total Synergistics - całkowity trening ciała z obciążeniem oraz złożonymi ruchami, które wykorzystują wiele grup mięśni w każdym ćwiczeniu.
  • Agility X całkowity trening ciała, który wymaga wyznaczonych punktów na podłożu by wykonać odpowiednie ćwiczenia. Trening ten wykorzystuje oba systemy beztlenowej i tlenowej produkcji energii, skupiając się na precyzji, elastyczności, balansie i sile.
  • X3 Yoga - zwiększy elastyczność, balans, wytrzymałość układu mięśniowo-szkieletowego oraz siłę\wytrzymałość serca [core strenght - tak to nazywają]
  • The Challenge - pompki z podciąganiem na zmianę w różnych wariantach. Wzmocnienie i zwiększenie rozmiaru każdego mięśnia w górnej części ciała. [Like it]
  • CVX - trening cardio z obciążeniem [hantle]. Wzmocnienie wszystkiego od siły i beztlenowej wytrzymałości po tlenową wytrzymałość i wzmocnienie serca [core].
  • The Warrior - trening cardio, niewymagający żadnego sprzętu do ćwiczeń. Bazuje na 10+ letnim doświadczeniu Tony'iego w pracy z siłami zbrojnymi USA. [będzie ciekawie]
  • Dynamix - min. użycie mięśni, tkanki łącznej w celu poprawy zakresu ruchów, elastyczności i stabilizacji. Rozciągające ćwiczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz