sobota, 27 grudnia 2014

SZEŚCIOPAK, KALORYFER

X3 AB RIPPER

Czyli jak zadbać by po odtłuszczeniu zobaczyć piękne mięśnie brzucha ---> 6 pięknych mięśni brzucha :D

Zadanie niebywale trudne do osiągnięcia, gdyż mięśnie te pojawiają się przy <10% zawartości tkanki tłuszczowej w organizmie!!!

! Najtrudniejszy cel do osiągnięcia !

Dieta i ćwiczenia cardio spalające tłuszcz powinny doprowadzić do celu. By pomóc programowi P90X3 w zbudowaniu mięśni brzucha by przede-wszystkim było co odsłaniać, w zależności od zmęczenia materiału [czyt. organizmu], planuję po 30'sto min. treningu wykonać 10'cio min. zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha. [3 do 4 razy w tygodniu]

Oczywiście z doborem zestawu ćwiczeń na sześciopak przychodzi twórca P90X3 Tony Horton :)


Będzie jazda na maxa bez trzymanki he he he :D

Podsumowując:
1. sprzęt -> jest
2. suplementy ->
3. dieta -> jest
4. plan treningowy - jest wybrany
5. dodatkowe ćwiczenia na sześciopak -
01.01.2015 zbliża się nieubłaganie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz