poniedziałek, 5 stycznia 2015

DZIEŃ 01

TOTAL SYNERGISTICS


  • W skrócie... MASAKRA !!! :D
  • Intensywność ćwiczeń ze zbyt krótkimi przerwami jak dla mnie na odpoczynek spowodował, iż starczyło mi sił na około 25min...

  • Jest to trening całego ciała: podciągnie, różne modyfikacje pompek, ćwiczenia na mięśnie brzucha, przysiady z obciążeniem, balans z obciążeniem na jednej nodze i znów podciągnie itd... Samo obejrzenie video zapowiadało spacerek -> cóż za pomyłka!

  • Przyznam, że nie spodziewałem się, że poziom sprawności, a raczej wytrzymałość mam lekko mówiąc nie za dobrą :) Ostatnie ćwiczenie już odpuściłem bo poziom zmęczenia osiągnął zenitu - trzęsące się ręce, kołatanie serca i nawet lekkie zawroty głosy -> wypisz wymaluj objawy przeforsowania organizmu!


I o to właśnie chodzi! BRING IT! Wykorzystanie na MAXA 30 minutowego okienka szansy aż do zmęczenia totalnego organizmu!

  • Zapomniałem założyć pulsometru ale na bank pod 170 HR było! Następnym razem muszę pamiętać by założyć!
  • Dieta trzymana! Suplementacja zapewniona!
*** No to lecimy dalej po lepszą kondycję i wytrzymałość ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz