sobota, 10 stycznia 2015

DZIEŃ 05

CVX


  • W skrócie: wyczerpujące...
  • Jest to szybki trening cardio z tym, że z użyciem obciążenia! Jeden hantel do obu dłoni i jazda z nim w górę, w dół, na bok łącząc to z przysiadami, podskokami na dużej jak zwykle intensywności.
  • Jezu i znowu się nie nauczyłem... ego za duże i... zaczynałem z obciążeniem 10 kg. Podnoszenie takiego ciężaru z intensywnością ekipy Teny'iego spowodowało, że coraz wolniej wykonywałem powtórzenia :). Obecnie jest czas na spalanie tłuszczu więc liczba powtórzeń ma być większa więc musiałem zmniejszyć obciążenie do 6kg i było git.
  • Sił starczyło na 28 min, ostatnie momenty gdzie jest czas BURNOUT, czyli ćwiczenie do maksymalnego zmęczenia, wykonałem jeszcze ale... jak Tony kazał mi przejść do pozycji "krzesła" albo jeszcze kolejne ćwiczenie na nogi to sorry ale wymiękłem bo za dużo tego wszystkiego na nogi :) trzęsły mi się jak galareta he he he
  • No w końcu udało się zarejestrować bicie serca [507 kalorii]:

Link-> CVX HeartRate

  • Dieta trzymana, suplementacja zapewniona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz