wtorek, 3 lutego 2015

DZIEŃ 30

TRIOMETRICS


  • W skrócie: narzekałem dotychczas na dużo ćwiczeń na nogi??? To 30min jest TYLKO i wyłącznie na nogi!!! MASAKRA :D
  • Nogi, nogi, nogi.......... jak jak skończę ten program i będę miał wyrzeźbione nogi a opona na brzuszku zostanie to... zapitole, po prostu zapitole Tony'iego ;)
  • AAKG i BETA-ALANINA chyba działają bo mimo wczorajszego dużego wysiłku czuję mięśnie ale brak zakwasów :) no i nie odczuwałem dziś takiego zmęczenia jak po treningach na górną część ciała.
  • Tak pracowało moje serduszko [435 kalorii] -> tyle usłyszałem jak kończyłem pracę urządzenia adidasa i co? badziewie nie zapisało jakimś cudem treningu!!! oj jeszcze aby trochę brakuje do tego, że roz.(.pi.).walę to urządzenie o ścianę ;)
  • Dieta trzymana, suplementacja zapewniona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz