niedziela, 1 marca 2015

DZIEŃ 56 POMIARY

POMIARY CIAŁA PO 56 DNIACH P90X3


  • Klatka piersiowa: -3cm [tu na +1cm w odniesieniu do dnia 30]
  • Prawe i lewe ramie: po -0,5cm [tu +1,5cm w odniesieniu do dnia 30. Yeeeeah tzn. że najpierw tłuszczyk spaliłem a teraz mięśnie budujemy]
  • W pasie: -7,5cm [ojjj tylko -1,5cm w stosunku do dnia 30... To dlatego, że drugi miesiąc ćwiczeń miał dużo treningów na klatę i nogi a tylko raz w tygodniu trening cardio!]
  • W biodrach: -5cm [tu -2cm w stosunku do dnia 30]
  • Prawe udo: 0cm a lewe udo: +1,5cm [tu coś żona ewidentnie w pomiarach spierdzieliła :D :) trzeba było zaznaczyć dokładniej sobie jednak gdzie ten pomiar wykonywać... Dobra jest nie o nogi mi chodzi :)]
  • Waga: -8,9kg [tu -2,5kg w stosunku do dnia 30. Niestety brak więcej treningów cardio w rozkładzie jazdy i waga mniej zleciała - chyba, że się mięśnie dobudowały :P]
  Podsumowując:
  • Za dużo jednak nadwagi miałem by zrobić kaloryfer w 90 dni :D. Jednak liczę, że ostatni miesiąc przyniesie kolejne uszczuplenia tłuszczu :).
  • Wyczekuję wagi 83kg, która wyznacza dla mnie granicę nadwagi według wskaźnika BMI!!!Mam nadzieję, że ją osiągnę w ciągu programu 90dni. [więcej cardio treningów]
  • Pomyślę nad ponadprogramowym, czwartym blokiem programu P90X3. Nazywa się on ELITE BLOCK i jest to po 90dniach kolejne 30 dni nowych treningów z włączeniem treningów ściśle na rzeźbienie brzucha. [no ni da rady, za dużo tłuszczu było jednak]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz