środa, 4 marca 2015

DZIEŃ 59

THE CHALLENGE


  • W skrócie: pompowanie mięśni! :D
  • Do wyboru na dziś był albo THE CHALLENGE abo ECCENTRIC UPPER. W związku z tym, iż ostatni miesiąc cały bawiłem się z eccentric upper więc dziś przyszła kolej na odświeżenie the challenge :)
  • Moje liczby to 15 pompek oraz 10 podciągnięć. Pomimo jeszcze odczucia lekkiej słabości po\na końcówce choroby dałem rade przez wszystkie serie z pompkami ale jak zwykle wymiękłem przy podciąganiu... Ostatnie 4 serie podciągania były z asystą podpory bo po prostu ręce i mięśnie już nie chciały dźwignąć mnie wyżej :)
  • Mogę teraz porównać dzisiejszy trening z treningiem z pierwszego miesiąca i widać wyraźny zysk siły i wytrzymałości -> na samym początku nie byłem prawie w stanie wykonywać podciągnięć pull-up [jak na zdjęciu powyżej, czyli palcami nie w stronę twarzy] tak teraz bez problemu na starcie do koło 15 dojadę :) -> oczywiście na starcie a nie po 20min treningu bo potem siły już brak :P
  • Dieta trzymana, suplementacja zapewniona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz