poniedziałek, 30 marca 2015

DZIEŃ 85

ZMIANA ROZKŁADU JAZDY NA OSTATNI TYDZIEŃ !!
Normalnie program P90X3 ostatni tydzień każdego miesiąca przeznacza na lżejsze treningi...
Ja zastosuję na ostatni tydzień P90X3 opcję treningów: klata, nogi, cardio, nogi, klata, cardio, odpoczynek i tu fotka na koniec całego programu!

INCINERATOR


  • W skrócie: klatka piersiowa, pompowanie :)
  • Zauważyłem, iż w połowie programu P90X3 miałem jakby więcej siły, inaczej może nie siły bo teraz więcej razy zdecydowanie się podciągnę na drążku a brakuje bardziej chyba wytrzymałości bo zaczyna brakować "pary" przy końcówce treningu - za mało węglowodanów?!?!!?!? może brak energii? hmm... zobaczymy kolejne dni, może przetrenowany jestem :) Może się skuszę na wizytę u lekarza by jakieś testy organizmu zlecił [wykres bicia serca czy inne pomiary by jakoś zobaczyć w jakiej formie jest organizm]
  • Tak pracowało moje serduszko [380 kalorii]: Incinerator
  • Dieta trzymana, suplementacja zapewniona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz